مراقب جون جونیاشم باشینا ........

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

چوپان خیالش راحت بود که "سگ"  هوای "گله"  را دارد......

غافل از اینکه "گــرگ" قول استخوان شکارش را به

"ســـــــــــــگ"

داده بود........!!

"رفیق مواظب با وفاها باش........... "



نظرات شما عزیزان:

سایدا
ساعت17:23---6 مهر 1393
اهاااااا الان خوب شد ه ی ی ی ی روزگار بدی شده
پاسخ:اره گگ خیلی بده گگگ


nafas
ساعت20:36---25 شهريور 1393
من رمزو هادم نیس خخخخخخخ
پاسخ:وا خاک تو مخت خخخخخخخ


nafas
ساعت19:42---25 شهريور 1393
biiiiiig likeeeee
عالی بود...
مرسی رنگ فونتو درس کردی خخخ
پاسخ:خخخخ عشقم خو وقتی من نبودم تو نباید میومدی درستش میکردی؟؟؟؟؟؟ خوهششششششش هر وقت اشکالی دیدی زود بهم بگو یا خودت بیا درستش کن عی بابا


سایدا
ساعت20:56---19 شهريور 1393
هیچی نتونستم بخونم این چ وضعشه میخوا شکنجه کنی؟عوض کن فونت باووووو
پاسخ:ببشید سایدا جونم خخ اون شبی تن تن مطلبارو گزاشتم هواسم نبود این فنت خرابه


nafas
ساعت17:38---19 شهريور 1393
ب جون خودم خیلی تلاش کردم بخونمش ولی رنگ فونت این اجازه رونداد ک حتی ی کلمه رو بخونم
پاسخ:خخخخخخ خب عخشم یه دقه میومدی پنل درستش میکردی خو ... تو ک میدونستی من نیستم زودی میومدی درستش میکردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ چهار شنبه 19 شهريور 1393 ساعـت 2:1 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |